martes, 18 de marzo de 2014

San Pedro

Længe har jeg været lidt træt af de andre elever på skolen, og jeg har savnet en god samtalepartner. Stor var derfor lykken, da Birgitta fra København og Susie fra Australien ankom for et par uger siden. De er nemlig søde og sjove, og vi swinger som en jazztrio. I weekenden var vi på skoletur til San Pedro, en lille by ved den berømte Atitlan-sø, om hvilken Stendhal skrev noget i stil med, at søen i sig selv er utroligt smuk, og at de omgivende vulkaner gør stedet urimeligt smukt. Efter fælles morgenmad stak Birgitta, Susie og jeg af og nød to dage for os selv. Vi red på heste, sejlede i kajakker, tog på restauranter og drak gin og tonics. Nu har jeg ondt i ryg og baller efter galloppen, mine ben er brankede af kajaksolen, og mit hoved er mærket af drinks. Til gengæld er humøret højt, for jeg har mødt to bundsolide rejsepartnere.

No hay comentarios:

Publicar un comentario